Sunday, October 25, 2009

I trygge hender


Det er noe spesielt med babyer som sover. Det er noe veldig fredfylt over dem. Og pappas varme brystkasse og kjærlige hånd er helt perfekt for en liten dupp. Bildet må innrømmes å være tatt for noen uker siden, men er veldig glad i det og ville dele det likevel.

Når det gjelder prosjektets status , så skal det sies at det ikke er veldig lett å være superkreativ hver eneste dag. Mange av bildene jeg legger ut er jeg sånn helt medium fornøyd med, men jeg prøver å se helheten i dette året og kommer til å gå igjennom bildene sånn med jevne mellomrom for å summere opp for meg selv hva jeg vil bli bedre på både i forhold til å se motiver, kamerainnstillinger, komposisjoner (nå blir det mye cropping, jeg håper å bli flinkere til å se hele bildet igjennom linsa etterhvert) og bruke LYSET bedre. Men en ting er sikkert- jeg SKAL få lagt ut et bilde for hver eneste dag i ett år, og fortrinnsvis et jeg har tatt den dagen det gjelder :)

No comments:

Post a Comment