Tuesday, October 20, 2009

Ei hand å halde i...







Jeg hadde lyst til å ta et bilde av Tobias, babyen vår, som holder hånda mi. Et klassisk motiv som det er ganske enkelt å få fint, men vanskelig å få skikkelig fint, sånn WOW-fint.
Tanken bak dette bildet var å få til gode linjer i bildet, og jeg ville ha babyhånda i det gylne snitt, og markere diagonalene med fingre og håndledd. Ellers så hadde jeg lyst til å ha det i farger, fordi det fort kan bli litt kjedelig i svart/hvitt. Jeg vet ikke helt om jeg har fått til fargene helt bra, men jeg har beholdt originalfargene fordi jeg ville ha noe som var dust. Vanligvis pleier jeg å dra opp metningen en del for å få litt mer juicy bilder, men her synes jeg det passer å ha litt bleikere uttrykk.

2 comments:

  1. Kjempefint bilde!Fikk inspirasjon :)

    ReplyDelete
  2. så artig at det inspirerte! *må inn og se om du har lagt ut noe liknende på den blogg* ;)

    ReplyDelete