Thursday, April 10, 2014

Et herlig søskenpar!

Jeg har vært så heldig å få forevige noen herlige unger igjen. Det er så mye liv med en slik barneshoot, og jeg finner stadig nye knep for å få dem til å løsne på snippen- det er jo da man får de herligste bildene :) Disse to sjarmtrollene fant på mye morsomt på eget initiativ, det må jo bare bli god stemning av sånt!

Ellers øver jeg på hudretusj om dagen, og duverden, her kan man få timene til å fly om man bare har mulighet til det! Unger er jo ganske takknemlige modeller på den måten, men det gjelder likevel å ikke se seg blind men prøve å beholde huden så naturlig som mulig, man vil jo ikke se retusjen heller...

Tar gjerne i mot kommentarer og innspill på bildene mine, det er slik jeg blir flinkere :)

Ha en strålende torsdagskveld!!








No comments:

Post a Comment