Sunday, October 11, 2009

dråpebilde


I dag har jeg ikke vært utforbi døra en gang (eller det er løgn- jeg var på kiosken og kjøpte frimerker og leverte en film). Så utebilder ble det ikke i dag. Jeg lurte veldig på hva jeg skulle finne på, og hadde nesten bestemt meg for å jukse og legge ut et fra i går, da min kjære strammet meg opp og beordret meg til kamera. I mørket er det ikke så fryktelig lett å ta bilder synes jeg, men dråpebilder skal visstnok tas i stummende mørke med blits, så det virket som en god ide :) Dette er mitt første tatt på den "riktige måten" (ja- jeg HAR stått med kamera ved springen på kjøkkenet med dårlig hell tidligere). Jeg klarte ikke å få til en sånn stående sak denne gangen, men den lille perlen i midten var vel litt søt likevel? Og bildet er langt fra så skarpt som jeg ønsket meg... Jeg må øve mer, for dette har jeg skikkelig lyst til å få til BRA! Av redigering har jeg justert litt på hvitbalansen, croppet og øket kontrasten en ørliten tanke. GOD NATT!

No comments:

Post a Comment