Wednesday, June 26, 2013

interiør 2


Her er en liten sniktitt hjemme hos oss. Det er veldig artig å lage interiørcollager; å leke med fonter, former og farger, og sette sammen slik at det henger sammen på en estetisk måte. Jeg synes det er vanskelig å få en hvitfarge som går igjen på bildene som skal henge sammen, og bruker litt tid på å justere hvitbalanse i etterkant. Hvitt er søren meg ikke bare hvitt... De andre fargene skal jo heller ikke bli forvrengt! Jeg flytter rundt på ting og tang etter at bildene er tatt, og tar nye, slik at linjer og detaljer kommer på plass og det blir (forhåpentligvis) balanse i bildene.

Når det gjelder rydding, så ... ja det meste er for anledningen stuet bort utenfor kamerarekkevidde :) 






3 comments:

  1. Så fint dere har det Kristin! Jeg har akkurat kjøpt Siggurd stolene selv. Drittkule synes jeg:) Koselig med blogg. Jeg skal følge med:)

    Camilla Gisvold Restad

    ReplyDelete
  2. Å så koselig med kommentar og greier ;) Sigurdstolene gjør faktisk bra mye ut av seg til spisestuen som jeg egentlig syns er litt for hvit. Ønsker meg svart/hvitstripete puter i dem

    ReplyDelete