Saturday, December 4, 2010

Julekort-shoot

I dag hadde vi fotoshoot til julekort. Jeg hadde planlagt litt sånn nostalgisk stemning med julestasen på, men det hele endte i komedie. Leiligheten så bombet ut, det hvite papiret jeg hadde tapet fast i gulvet revnet lenge før vi kom i gang, ingen av ungene hørte etter, og i rein desperasjon måtte de premieres med sjokolade. Konsekvensen ble, ikke uventet, enda villere unger. Lærer man aldri...?

Har litt dilla på collager om dagen, jeg. Så mulig at julekortet blir 100% egenkomponert i år. Får se, det er jo mye fine maler også. Særlig her har de mange fine, og ikke så kjedelige som man finner mange andre steder.

Har DU laget julekort i år... ?

2 comments:

  1. Herlig ♥ Akkurat slik en julefotografering skal være, haha!
    Vi har ikke engang tenkt på julekort enda vi, men det burde vi kanskje, hihi
    Er ikke like stas lenger, ungene er 11 og 13 og syns ikke det er så stas og bli dresset opp for bilde:) Kanskje det blir av bare mor i år, hahaha

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem line

    ReplyDelete
  2. Ja vi hadde det i veldig morsomt, man må jo bare le, det nytter i alle fall ikke å bli irritert.. :)

    Det ble forresten ferdig-mal, jeg fant en kjempefin en på vistaprint. Passet bra, for ingen av bildene ble slik som jeg hadde planlagt det likevel.

    Men et julekort med bare mor er jo en kjempeidé! En ørliten streik mot hele julekort-rushet :)

    Fin-fin helg til deg også! Klem :)

    ReplyDelete