Tuesday, December 21, 2010

Årets julekort

Nå tipper jeg at de fleste har fått kortene sine så da legger jeg ut årets julekort her.
Det ble tradisjonelt i år, med kortmal fra Vistaprint (som jeg ikke kommer til bruke mer pga en ubehagelig toll som plutselig kom. De har visstnok flyttet produksjonen utenlands :( ).

Uansett- det ble matt overflate i år, og litt tykkere papp. Det kostet litt ekstra, men jeg syntes de ble veldig fine... :) Det er forresten min kjære som har valgt mal i år ♥

Forside:

Bakside:

3 comments:

  1. Kjempekoselig kort;)
    Og så skjønne barn ♥
    Ha en fortsatt fin førjulstid!

    Klem Line

    ReplyDelete
  2. Takk det samme søte deg!! Snart jul!! ♥

    ReplyDelete
  3. Haha, ja, jeg kunne sikkert bare hoppet over hele julen... har jo fått NOK gaver nå, tjihi...
    Give-away er genialt og så gøy! Jeg har aldri hatt vinnerflaks tidligere, men dette året jeg har blogget har jeg vunnet utrolig MYE fint!

    Klem igjen;)

    ReplyDelete