Wednesday, October 20, 2010

Fyrverkeri over Festningen

Vi er så heldige å bo et steinkast unna Festningen, og det er oppskytingsfelt for raketter i alle mulige sammenhenger. Det er helt fantastisk når fyrverkeriene fyller hele himmelen over oss, og minstemann gjorde store øyne i kveld- hans aller første rakettopplevelse i en alder av 14 mnd. Stas!

Det ble en rundt 50 bilder, det var bare å knipse i vei og håpe på det beste. Man må ha litt flaks, det skjer så fort at både lukketid og lysinnslipp er bare flaks og uflaks (for min del, i alle fall :) ).

Her er et par av de jeg likte godt selv:








3 comments:

  1. Kult med fyrverkeri-bilder:)
    Vi fikk noen blinkskudd forrige Nyttåraften vi, artig!
    Flotte de du har tatt og:) Og jeg kan tenke meg det var gøy for minsten og se...

    Klem Line

    ReplyDelete
  2. Ja jeg har sjeldent sett så store, runde øyne. Tror ikke han blunket en eneste gang :)

    Fyrverkeri er gøy å ta bilder av ja, og så vifte med stjerneskudd med lang lukketid! Hvem har sagt at stjerneskudd bare er artig for barna?? :)

    Klem!

    ReplyDelete
  3. Line: legger det til i blogglista mi jeg. Håper du synes at det er ok :)

    ReplyDelete