Thursday, February 4, 2010

Synne

Nabojenta Synne døptes for et par uker siden og jeg var så heldig å få lov til å ta noen bilder av henne i går i anledning takkekortene. Sånn teknisk er jeg fornøyd med lyset og komposisjonen, men ikke helt med fokus. Det skal sies at hun var litt vanskelig å holde i ro, og plassen var begrenset så jeg måtte ha ganske stor blende. Da blir det litt flaks/uflaks. Men liker veldig godt uttrykket og blikket, da. Jeg laget en svart hvittversjon også, men da forsvinner jo litt av dåpsgreia.


Enda et:

Bedre fokus på dette da :) Har overeksponert begge en tanke i etterkant, derfor litt utbrent kjole her og der.


2 comments:

  1. det øverste var et blinkskudd. med fengern i munnen. nydelig.

    ReplyDelete
  2. Takk takk Kristin! Og jeg koser meg veldig med automatskriften din forresten! Venter spent på mere :)

    ReplyDelete